142. Gosia

Nie zwalniam tempa! Trzeba zatrzymać na fotografiach to piękne słońce, póki jeszcze jest - czyli letnich portretów ciąg dalszy. Dzisiaj możecie oglądać uroczą Gosię, która przed obiektywem czuła się doskonale. Oceńcie efekty naszej współpracy i dajcie znać w komentarzach :). 
Jeśli i Wy bylibyście zainteresowani sesją zdjęciową - serdecznie zapraszam! Więcej szczegółów w zakładce KONTAKT.












Obserwuj moje zdjęcia na www.facebook.com/photokac oraz www.instagram.com/kacpertroc 
Do zobaczenia!

Unknown

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

10 komentarzy:

  1. Jakie światło na ostatnim :O :D

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy łapacz światła na świecie :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha! Rozbawił mnie ten komentarz :D Dzięki wielkie, będę pamiętał jaką mam super moc :D

      Usuń
  3. za szeroka w barkach to nie kobieta -.- zdjęcia spoko ale modelka do dupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha racja ! :P modelka akurat brzydka ;)

      Usuń
    2. To nie kobieta? W takim razie kto? Zastanów się co piszesz człowieku :).
      Za anonimowe komentarze, w dodatku obrażające Gosię podziękuję. Nie o takie mi chodziło, oceń zdjęcia a nie kogoś kto na tych zdjęciach jest, to było naprawdę zbędne.
      Trochę kultury osobistej ludzie :).

      Usuń
  4. Świetne efekty! A ostatnie zdjęcie wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite zdjęcia ! :) Poproszę o więcej takich

    OdpowiedzUsuń