124. Dworek Rudnickich

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w większym rozmiarze i lepszej jakości.
Zapraszam do polubienia mojej strony: www.facebook.com/photokac






















Unknown

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

19 komentarzy:

  1. Świetne, klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! A gdzie ty znalazłeś taki dworek?? świetne foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Bezwoli takie cuda! :P

      Usuń
    2. Co Ty gadasz? :O W której części?? :D

      Usuń
    3. Hmm...Jadąc za szkołą w Bezwoli w prawo cały czas prosto, za torami znów prosto i polną dróżką po lewej stronie :D. W sumie też nie wiedziałem, że coś takiego się znajduje w okolicy, jednak mieszkają tam ludzie :P.

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że juz gdzieś widziałam te zdjęcia... (?!) Fejk!

    Upierdliwy biol-chem pozdrawia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, fajne :D
    mogłeś wszystkie utrzymać w monochromie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatyczne :)

    świetny masz nagłówek :) i w ogóle wygląd na plus :) i u mnie trochę zmian, a raczej wszystko się zmieniło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne te zmiany!
    a zdjęcia wspaniałe i klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, ale 4,5 i 6 od końca podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy blog, masz fajne oko :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna sceneria. Idealna do moich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Dawno temu mieszkała tam moja babcia. Spędzaliśmy tam wakacje, ale nie było to taką ruiną. Dziękuję za wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bym chciał kiedyś w życiu spędzić tam swoje wakacje.Może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo moich znajomych ostatnio zdecydowało się na bardzo dobrą pracę https://arbeitlandia.eu/praca/niemcy-zawody-medyczne .Ta praca jest bardzo fajna i na niej można zarobić bardzo dużo pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. 48 years old Account Coordinator Arlyne Norquay, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Leather crafting. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a MR2. przegladaj tych gosciu

    OdpowiedzUsuń