144. Natalia

Kolorowo i magicznie - tak dwoma słowa mogę opisać te zdjęcia. Kiedy tylko Natalia powiedziała mi o swoim pomyśle bez wahania się zgodziłem. Różnokolorowe kulki dymne moim zdaniem wyglądają naprawdę zjawiskowo, a w połączeniu z urodą Natalii cały obraz prezentuje się bajecznie! To był mój pierwszy raz kiedy mogłem robić zdjęcia przy użyciu takich efektów specjalnych i mam nadzieję, że nie ostatni:). Pomimo nieprzyjemnego zapachu siarki sądzę, że było warto! Oceńcie sami :)
















 Obserwuj moje zdjęcia na www.facebook.com/photokac oraz www.instagram.com/kacpertroc 

Do zobaczenia!

Kacper Troć

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

8 komentarzy:

  1. Naprawdę udane zdjęcia! Kolorowo i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie wyglądają te zdjęcia! W szczególności ten dym w odcieniu amarantowym:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zabawę kolorami, a tutaj wyszło to wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zdjęcia!
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia po prostu genialne!!! Na prawdę, pięknie grają tu kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcja w tym jest efekty są spaniałe.

    OdpowiedzUsuń