146. Anna

Po ostatnich krwistych zdjęciach czas na nieco bardziej klasyczne portrety, choć w dalszym ciągu utrzymane w lekko tajemniczej i mrocznej stylistyce. Dzięki Aniu za mile spędzony czas razem podczas tych zdjęć i gratuluję debiutu przed obiektywem! Co sądzicie o tych zdjęciach?












Zapraszam na sesje zdjęciowe na terenie Krakowa! Więcej szczegółów w zakładce KONTAKT.
Pozdrawiam i do zobaczenia! :)

Kacper Troć

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

6 komentarzy:

  1. Najpiękniejsze zdjęcia to 1,4,5 i 6. Fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kacper podoba mi się twoja fotografia portretowa.
    Jeśli pozwolisz na sugestię to na piszę.
    Kiedy robisz fotograwię portretową, modelka jest ubrana na jasno, to dobiesz ciemnieszy
    krajobraz, gdy fotorafujesz modelką na ciemno ubraną doblesz krajobraz z jasnymi barwami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, naturalnie! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oszołomiona :) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są stylowe i dokładnie wykonane. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń