127. Natalia

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w większym rozmiarze i lepszej jakości. Zapraszam do polubienia mojej strony: www.facebook.com/photokac
























Unknown

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

5 komentarzy:

  1. Ale dziewczyna ma piękne włosy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne fotografie, lekkie i naturalne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka ma cudowne spojrzenie!
    piękna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna modelka i piękne zdjęcia!

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj natknęłam sie na stronkę/bloga , pooglądałam co się dało , ta sesja i dziewczyna uważam za najlepsze ze wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń