107. Klaudia

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w większym rozmiarze i lepszej jakości.
Zapraszam do polubienia mojej strony: www.facebook.com/photokac





Unknown

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

9 komentarzy:

  1. Te zdjęcia kojarzą mi się taką swojskością i naturalnością. Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, trzecie moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia suuuuper, ja także uuuwielbiam trzecie .... piękna, zmysłowa kobieta, ....

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna dziewczyna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. sesja wyszła świetnie - naturalne kolory, super modelka i taka lekkość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre ujęcia :) a szczególnie kolory.
    bardzo mi się podobają :>
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń