141. Luqman

Jak pewnie zauważyliście, płeć piękna pojawia się przed moim obiektywem w przeważającej ilości. Nie zmienia to jednak faktu, że uwielbiam fotografować każdego, a zwłaszcza kogoś z tak dalekiego kraju, jakim jest...Indonezja. Czujecie ten klimat patrząc na zdjęcia Luqman'a? :)









Zapraszam do współpracy oraz do obserwowania moich zdjęć na www.facebook.com/photokac oraz www.instagram.com/kacpertroc

Pozdrawiam i do zobaczenia!

Unknown

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

7 komentarzy:

  1. świetne ujęcia :) podoba mi się kolorystyka :) ostatnie zdjęcie jest genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i drugie zdjęcia - świetne ! Ale reszta oczywiście też jest super :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kadry, ostatnie jest wg mnie najlepsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) Bardzo dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wow wow cuda! niesamowite ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie ile osób tutaj zagląda . Mnie to po prostu bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń