102. Koncert solistów i orkiestry akordeonowej w Nałęczowie

Zdjęcia solistów i orkiestry akordeonowej uczniów z PSM I st. im. Karola Lipińskiego w Radzyniu Podlaskim z prób oraz koncertu w sali widowiskowej Nałęczowskiego Ośrodka Kultury dla mieszkańców i kuracjuszy Nałęczowa.

PRÓBY:






KONCERT











Unknown

Witam serdecznie wszystkich! Mam na imię Kacper i z chęcią zrobię Ci zdjęcia :). Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam do współpracy. Osoby zainteresowane proszę śmiało pisać. Więcej informacji w zakładce #Contact. Obserwujcie mnie również na facebook'u, by na bieżąco oglądać nowe zdjęcia. Do zobaczenia! #facebook.com/PHOTOKAC

4 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję Ci za tak miłe słowa, wiele one znaczą. :) Robisz bardzo dobre zdjęcia, zazdroszczę techniki :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zazwyczaj jest nowy post codziennie, więc i nowe zdjęcia :)
      Na Atlasie Chmur byłam w kinie i zgodzę się, że był troszkę przydługi. :) Ale pomysł bardzo mi się podobał.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń